Volumul Simpozionului Național Interdisciplinar ”Ștefan Procopiu”
SECȚIUNEA ȘTIINȚIFICĂ
Andrew Huxley și electrofiziologia. Canale ionice – de la ipoteză la realitate
Prof. Corina Ileana Gheorghe
Liceul Tehnologic ”Constantin Istrati”, Câmpina, jud. Prahova
Analiza atitudinii, cunoștințelor și comportamentului alimentar al adolescenților Colegiului Dobrogean ”Spiru Haret”, Tulcea
Prof. masterand Adina Laura Voicu
Colegiul Dobrogean ”Spiru Haret”, Tulcea
Inspectoratul Școlar Județean Tulcea, jud. Tulcea
Facultatea de Știința și Ingineria Alimentelor, Galați, jud. Galați
Evaluarea spirituală în îngrijirea paliativă
Stud. Teodora-Cristina Voinia
Universitatea de Medicină și Farmacie ”Grigore T. Popa”, Iași, jud. Iași
SECȚIUNEA DIDACTICĂ
Mentoratul de carieră didactică
Prof. dr. Ana-Cezarina Moroșanu
Inspectoratul Școlar Județean Neamț
Colegiul Național ”Petru Rareș”, Piatra-Neamț
Fizica - Punct de intersecție între abstract și concret
Student Patrick-Joshua Biro
Facultatea de Informatică și Științe, Oradea, Specializarea Fizică Medicală
https://drive.google.com/file/d/1w4WaXe1ViMQ-VfKns4GFRefA6dqrVcP9/view?usp=sharing
Integrarea elevilor cu cerințe educaționale speciale în sistemul de învățământ
Prof. Ingrid Simona Șerban
Colegiul Național ”Ion Luca Caragiale”, București
Metode de învățare prin cooperare, aplicabile în activități cu preșcolarii
Prof. înv. preșcolar Mariana Vrabie
Liceul Tehnologic ”Liviu Rebreanu”, Bălan, jud. Harghita
Utilizarea softurilor educaționale în cadrul lecțiilor de fizică
Prof. Liliana Carp
Liceul Teoretic ”Lascăr Rosetti”, Răducăneni, jud. Iași
Proiectul – metodă de învățare/evaluare
Prof. Mariana Cozma
Școala Gimnazială ”Gheorghe Nicolau”, Români, jud. Neamț
Tradițional și modern în metodica desfășurării activităților instructiv-educative
Prof. înv. primar Teodora Rovena Gușă
Școala Gimnazială ” Luceafărul”, București
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu